مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: خوشه صنعتی سنگ و خوشه صنعتی فرآوری محصولات باغی در آذربایجان غربی در حال پیاده‌سازی است.

صابر پرنیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: خوشه صنعتی سنگ و خوشه صنعتی فرآوری محصولات باغی در آذربایجان غربی در حال پیاده‌سازی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: مطالعه چند خوشه دیگر از جمله خوشه تخم آفتابگردان خوی و خوشه مبل و صنایع چوبی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به عملکرد صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، ادامه داد: با توجه به تغییر استراتژی و رویکرد عملکرد صندوق از امسال نسبت به ارائه ضمانتنامه با شرایط سهل‌تر صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سال 92 تعداد هفت واحد تولیدی برای بهره‌مندی از خدمات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به آن مجموعه معرفی شدند.

وی اعزام هیئت‌های تجاری به مقصد هند و ترکیه، برگزاری همایش نقش برند در فضای تحریم، برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان و حضور در نمایشگاه ملی توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی در مشهد مقدس را از اقدامات شاخص در حوزه صنایع کوچک در سال گذشته عنوان کرد.

پرنیان با بیان اینکه تعداد 23 واحد اعم از آموزشی، واحدهای فن‌آور، واحدهای تحقیق و توسعه، مشاوره صنایع غذایی، الکترونیک و... در ساختمان مرکز خدمات فناوری مستقر بوده، اعلام کرد: ارائه‌دهندگان خدمات تخصصی کسب و کار شامل شرکت‌های متخصص در زمینه مشاوره‌های مدیریتی، بازار و بازرگانی، مالی و سرمایه‌گذاری، آموزش، فنی و تکنولوژی، حقوقی و... می‌توانند در شهرک فناوری مستقر شوند.

وی افزود: صاحبان ایده که به منظور تجاری سازی ایده‌های خود احتیاج به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارند و واحدهای فن‌آور تولیدی که محصولات جدید و با فناوری و ارزش افزوده بالا تولید می‌کنند نیز شرایط استقرار در شهرک فناوری را دارند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.