مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ناوگان هوایی کشور با توجه به وجود هواپیماها با تکنولوژی پیشرفته، نیاز به ایمنی و تجهیزات دارد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی ایلخانی در بازدید از مرکز پشتیبانی دفتر نوسازی و فناوری شرکت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان این مطلب گفت: تامین تجهیزات مورد نیاز برای ناوگان نیاز به هزینه‌یی زیادی دارد که البته درآمد فرودگاه‌ها نیز از همین محل  به‌دست می‌آید.

ایلخانی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های ما استفاده از اطلاعات و آمار قابل استناد است، گفت: طی بازدید اخیر رئیس‌جمهور از وزارت راه و شهرسازی اطلاعات خوبی ارائه شد که نتایج مطلوبی را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در ادامه با تاکید بر رعایت دقت در ارائه آمار گفت: باید به صحت اطلاعات مطمئن شویم تا قابلیت انتشار در جراید را دارا باشند.

ایلخانی بیان داشت: استفاده از اطلاعات در بخش گذرنامه می‌تواند بسیار موثر باشد و انتظار داریم دفتر فناوری در دو حوزه ارائه سرویس ناوبری و ارائه خدمات فرودگاهی بتواند مفید عمل کند و اصلاحات لازم را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه باید از کارهای جزیره‌ای اجتناب کرد، اظهار داشت: اطلاعات موجود در بخش‌های مختلف فناوری باید با یکدیگر لینک شوند و همچنین رزومه شرکت قابل دسترس باشد.

ایلخانی خاطرنشان کرد: ایثارگران فعال در بخش‌های مختلف شرکت فرودگاه‌های کشور نیازمند اطلاعات لازم هستند چراکه جزء قشر خاص در کشور محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: انتشار اطلاعات هوایی و در دسترس بودن آنها ضروری است چراکه آمار مسافر و پروازها قابلیت اطلاع‌رسانی را دارد و محرمانه نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار