استاندارسیستان و بلوچستان گفت: دامنه ارتباطات مرزها را طی کرده ‌به نحوی که در این شرایط کسی نمی‌تواند بر موضع گذشته خود باقی بماند و باید بر نیاز زمان آگاهی داشته باشد و بر این اساس نیاز‌سنجی کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، علی اوسط هاشمی با حضور در جلسه هیئت مدیره شرکت پست استان با تأکید بر تغییر و تحول در ارائه خدمات و همراه شدن با شیوه‌های نوین خدماتی، افزود: امروز از پست انتظار تحول می‌رود چرا که آینده در حال تعریف می‌شود و مبنا باید نگاه ما باشد منطبق با زمان و براساس نو بودن باید خدمت کنیم، زیرا امروزه که از دولت الکترونیک سخن درمیان است همه دستگاه‌های اجرایی باید بستر استفاده از این خدمات را برای شهروندان فراهم سازند.

وی ادامه داد: تا زمانی که به سمت الکترونیکی شدن سازوکارها و فضای مجازی توجه نداشته باشیم ضعف‌هایی خواهیم داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پست باید نیاز جامعه را به صورت روزانه کشف کند هرچند که این کار نیاز به تلاش مضاعفی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه ما در تحول و نوآوری نیازمند تغییر نگاه رسوب‌زده هستیم تصریح کرد: این نگاه رسوب‌زده نیاز به صیقل دارد زیرا که نحوه خدمت‌رسانی پست با 30 سال گذشته تفاوت‌های فراوانی دارد‌.

هاشمی بر هماهنگی با فرمانداران و بخشداران برای خدمات پستی به روستاها و استفاده از ظرفیت‌های شوراهای اسلامی در شناسایی خدمات مورد نیاز تأکید کرد.

  انتهای پیام /ش/ن

برچسب ها: پست ، نیاز ، زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.