سرپرست کمیته امداد کشور گفت: در سال گذشته 160 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ‌‌ایجاد شد و تلاش ما این است تا در هر منطقه با توجه به شرایط موجود در آن خدمات لازم را عرضه کنیم و سبکی از مدیریت جهادی را به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، حسین انواری در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان افزود: جهت‌گیری ما در کمیته امداد سلامت خانوده در ابعاد مختلف، توانمندسازی خانواده و حضور و مشارکت مردم است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند که این نهاد مقدس تلاش کرده تا از این قشر جامعه حمایت کند.

انواری با بیان اینکه امروز آثار و برکات کمیته امداد قابل ارزیابی و تحلیل در اقتدار ملی است گفت: هم اکنون در سطح کشور 750 هزار حامی وجود دارد که مشکلات ایتام را پیگیری و ماهانه محبت خود را به ایتام نشان می‌دهند و این گونه اقدامات دلربایی و همدلی بین مردم را نشان می‌دهد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: باید بتوانیم نظر دولت را تامین و ظرفیت‌های خود را به دولت بشناسنیم و در واقع هر چه بتوانیم اعتمادسازی کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی گفت: مردم امداد را از خود می‌دانند و باید ما نیازمند حضور مردم و یاری گری آنها در زمینه های مختلف هستیم.

انواری خاطر نشان کرد: 4 میلون 500 هزار نفر از جمعیت کشور عضو کمیته امداد هستند و امروز نقش امداد در ایجاد همدلی و احسان به یکدیگر در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی بسیار تاثیرگذار است.

  انتهای پیام /ش/ن

برچسب ها: سبک ، مدیریت ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.