مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:اردبیل میزبان بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ایوب بهتاج در جلسه هماهنگی برگزاری این تور بین المللی افزود:شهرستان های مشگین و سرعین استان به ترتیب مراحل چهارم و پنجم این تور معتبر را میزبانی خواهند کرد.

وی اضافه کرد:مرحله چهارم بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان به مسافت 150کیلومتر روز جمعه 30خردادماه از کلیبر آغاز و در محل قینرجه مشگین شهر به پایان میرسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد:مرحله پنجم این رقابت ها نیز 31خردادماه به مسافت 191کیلومتر از محل شهر سرعین آغاز و در شهر تبریز به پایان می رسد.

بهتاج تصریح کرد:تمامی هماهنگی های لازم جهت برگزاری این تور انجام شده و جلسات مداوم با فرمانداران شهرستانهای سرعین و مشگین شهر در خصوص آماده سازی مسیرهای تور انجام شده است.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان شهرهای میزبان گفت:با توجه به حضور 17تیم از 16کشور خارجی در این مسابقات برای زیبا سازی سطح شهر،معابر و مسیر تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان 22تیم داخلی و خارجی حضور دارند که علاوه بر 17 تیم باشگاهی،تیم ملی کشورمان به همراه تیم های ملی،جمهوری آذربایجان،سوریه ،ازبکستان و قزاقستان نیز در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، تور ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.