درگیری مسلحانه مرزداران با سوداگران مرگ/یک تن از اشرار به هلاکت رسید

فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي از هلاکت يک شرور قاچاقچي و کشف مواد افيوني توسط مرزداران هنگ مرزي تايباد در درگيري مسلحانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرتيپ دوم پاسدار "محمد کاظم تقوي" فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي اخبار واصله به هنگ مرزي تايباد، مبني بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از حوزه استحفاظي هنگ مرزي تايباد، بلافاصله موضوع در دستور کار عملياتي مرزبانان اين هنگ قرار گرفت.
 
وي در ادامه افزود: مرزداران اين فرماندهي با اشرافيت اطلاعاتي در مبادي ورودي احتمالي اشرار کمين نموده و با سوداگران مرگ درگير شدند، در اين درگيري مرزداران در هنگ تايباد موفق شدند يک نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و بقيه قاچاقچيان، با استفاده از عوارض طبيعي زمين و تاريکي شب به آن سوي مرز متواري شدند.
 
وي در تکميل اين خبر گفت: مرزداران هنگ مرزي تايباد هنگام پاکسازي محل درگيري، موفق به کشف بيش از 90 کيلو گرم مواد مخدر شامل هروئين، ترياک و حشيش شدند.
 
سردار "تقوي" در پايان يادآ ور شد: مرزداران و مرزبانان استان خراسان رضوي باتلاش هاي شبانه روزي خود به شدت با قاچاقچيان و اشرار مسلح برخورد خواهند کرد تا امنيت را براي هموطنان خود به ارمغان آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مصطفی
۲۱:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
خدا نگهدار تمام مزربانان وخانواده هاشون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
آقا
۱۷:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
دمشون گرم-بعضیا مجتمع های تفریحی تجاری میسازند با حقوق و مزایای فراوان و بعضیا از مرزها حراست میکنن
آخرین اخبار