رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که با برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی در صدد عقده‌گشایی و انتقام‌گیری بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، محمد قاسملو اظهار کرد: چندی پیش در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه از حساب وی مبلغی به صورت اینترنتی و غیرمجاز برداشت شده است، موضوع رسیدگی در دستور کار کارآگاهان ویژه تیم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: بررسی‌های اولیه معمول و در نهایت مشخص شد که مبالغ برداشتی در مرحله اول از حساب شاکیه به حساب فرد دیگری انتقال و از آن طریق اقدام به برداشت از خودپرداز و خرید شارژ شده است که پس از تحقیقات لازم هویت متهم شناسایی شد.
 
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی بیان داشت: با استفاده از شگردهای پلیسی متهم دستگیر و به این پلیس احضار و اعلام کرد که چند ماهی بود با شاکیه دوست بودم و مدتی پیش وی را با یک پسر دیگر دیده و به جهت اینکه فکر کردم وی به من پشت کرده است، با اغفال شاکیه اقدام به جمع‌آوری اطلاعات حساب بانکی او نمودم و فقط برای عقده‌گشایی از حساب بانکی‌اش مبالغی برداشت کردم و به وجه برداشتی نیازی نداشتم.
 
وی افزود: پرونده با برگشت وجه برداشتی به حساب شاکیه و گذشت وی مختومه شد.
 
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: سعی کنیم با پرهیز از ارتباط‌های غیرقانونی خود را در معرض سوءاستفاده‌های اخلاقی، مالی و ... قرار نداده و زمینه‌های سوءاستفاده را در خود و دیگران به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۷:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
تنها راه سعادت وبهروزی در زندگی طبق دستور اسلام زندگی کردن است (زندگی در صراط مستقیم)هر اندازه انحراف از دستورات اسلام به همان اندازه وچود مشکل در زندگی خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
دختر عاقل چرا کند کاری که روزی آورد پشیمانی؟؟؟
آخرین اخبار