مدیرکل استاندارد تهران ضمن هشدار در مورد هطرات جبران‌ناپذیر استفاده از لوازم الکتریکی غیراستاندارد، نام چند پریز و دوشاخه برق غیراستاندارد را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد تهران، مسلم بیات با اشاره بر ثبت 30 فقره پرونده در زمینه لوازم برقی در مراجع قانونی، برای پیگیری‌های قانونی تخلفات، در سال گذشته، در تشریح این خبر گفت: بازرسان و کارشناسان این اداره کل، در جریان بازرسی‌های منظم خود از سطح بازار و در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد، پریزهای 4 خانه برقی با نام‌های تجاری QLAQ SHENG، SHEMSH ، نسیم، نگین، FARAZ و معین را، به علت نداشتن علامت استاندارد غیراستاندارد اعلام کردند.
 
وی با تأکید بر لزوم دقت کنندگان در عدم استفاده از کالاهای مذکور، ادامه داد: در این جریان، همچنین دوشاخه‌های برق با نام تجارتی امید الکتریک، افروز، JABON، آذرین را، به علت عدم کیفیت و نداشتن علامت استاندارد، مطابق استاندارد ندانسته و عدم استفاده از آن را توصیه کردند.
 
بیات در پایان تأکید کرد: در سال گذشته، بازرسان این اداره کل، بیش از 13 هزار دوشاخه برق را به علت غیراستاندارد بودن، توقیف کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پریز ، دوشاخه ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار