تصرف دانشگاه الانبار توسط گروهک تروریستی داعش/ تاکنون 36 تن کشته و زخمی شدند

يک منبع پليس عراق در استان الانبار از تسلط اعضای گروه داعش بر ساختمان دانشگاه الانبار خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، يک منبع پليس عراق در استان الانبار از تسلط اعضای گروه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) بر ساختمان دانشگاه الانبار خبر داد.

پايگاه اينترنتی سومريه نيوز به نقل از يک منبع پليس اعلام کرد افراد مسلح وابسته به گروه داعش ساختمان دانشگاه الانبار را به کنترل خود در آوردند و دانشجويانی که در داخل اين دانشگاه بودند به گروگان گرفتند.

همچنین شبکه تلویزیونی الاتجاه عراق به نقل از منابع آگاه گزارش داد :دو تروریست خود را در جمع دانشجویان استان انبار در مرکز شهر رمادی منفجر کردند که تاکنون شش دانشجو کشته و سی تن دیگر زخمی شدند.

 تروریست ها ، نخست ، پلی را در نزدیکی این دانشگاه منفجر و سپس با کشتن نگهبانان، به داخل دانشگاه نفوذ کردند و عده ای از دانشجویان را گروگان گرفتند. 

درگیری شدیدی میان نیروهای عراقی و تروریستهای داعش در محیط این دانشگاه رخ داده است و نظامیان عراقی تلاش می کنند ، دانشجویان و استادان را از این دانشگاه خارج کنند. 

این دومین حمله داعشی ها به دانشگاه در یک ماه گذشته است. پیشتر آنها به دانشکده امام موسی کاظم (ع) در بغداد حمله کرده و برخی نگهبانان و دانشجویان را کشته بودند. 

تروریستهای داعش هفته گذشته با تیراندازی به یکی از دانشکده های دانشگاه انبار ، یک دانشجوی دختر را به قتل رساندند.

ارتش عراق از بیم آسیب زدن عناصر داعش به دانشجویانی که در دانشگاه الانبار گروگان گرفته شده‌اند، از یورش به این دانشگاه خودداری کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، الانبار ، عراق ، تسلط ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار