آندره آناستازی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال لهستان مربیگری در تیم دانزیکا را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آندره آناستازی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال لهستان بطوررسمی با روسای باشگاه دانزیکا به توافق رسیده و به نوشته منابع خبری فعالیتش را به زودی در  این تیم لهستانی از سر خواهد گرفت.

آناستازی اولین مربی خارجی است که در این باشگاه که در منطقه ای در شمال لهستان قرار دارد، مربیگری خواهد کرد.

وی با ابراز خوشحالی از عقد این قرارداد گفت: من به دو دلیل تصمیم گرفتم تا پیشنهاد روسای این باشگاه را برای فعالیت قبول کنم. دلیل اول اینکه می‌خواهیم تیم قدرتمندی بسازم تا توانایی کسب موفقیت در رقابتهای لیگ برتر را داشته باشد و موقعیتش در جدول رده بندی بهترشود.

دوم اینکه به شهری که قرار است در آن زندگی کرده و تیم دانزیکا را هدایت کنم بسیار علاقمند هستم زیرا این جا جایی است که تمام شرایط برای رشد و پیشرفت والیبال در آن وجود دارد.

سالن‌های مجهز و زیبا، افرادی که عاشق والیبال هستند و اسپانسر‌های بسیار پرقدرت، اینها همه مواردی هستند که می توانند زمینه رشد و پیشرفت این تیم را فراهم کنند. در اینجا و در تیم دانزیکا فقط جای نتایج خوب خالیست که من امیدوار هستم که بتوانم با حضورم درآن و با استفاده از تجربیاتی که کسب کرده‌ام زمینه کسب موفقیت و رسیدن به نتیجه موردنظر رادراین تیم فراهم کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مربی ، جدول ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار