35 هزار متر مربع از معابر منتهی به جماران با حضور نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک رفت و روب و پاکسازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانف  مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک اظهار داشت: در بیست و پنجمین مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی، جمع کثیری از مشتاقان و عاشقان امام (ره) از بیت امام(ره) و حسینیه ایشان در جماران بازدید کردند که پس از اتمام برنامه ها نیروهای خدمات شهری منطقه اقدام به پاکسازی معابر و جمع آوری غرفه های فرهنگی و... نمودند.
 
همچنین سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز از استقبال شهروندان از نمایشگاه امام (ره) خبر داد و گفت: این نمایشگاه در ده غرفه به نام‌های مبارک حضرت علی اصغر (ع) (غرفه کودکان و امام راحل (ره))،غرفه حضرت علی اکبر (ع) و جوان (مشارکتهای شهروندی)،غرفه حضرت امام زین العابدین (ع) (سلامت)، غرفه امام حسین (ع) (نکوداشت و تجلیل از پاسداران)،غرفه حضرت ابوالفضل العباس (ع) (نکوداشت و تجلیل از جانبازان)وغرفه حضرت زینب کبری (س) (بانوان)راه اندازی شده بود.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر این غرفه‌‌ها پخش محصولات فرهنگی‌، هنری شمسه با برپایی کارگاه نقاشی با موضوع امام راحل توسط 20 نفر از هنرمندان منطقه، غرفه عکس و فیلم‌، غرفه دیجیتال و رسانه بر پا بود.
 
به گفته این مقام مسئول در حاشیه این غرفه‌ها  نصب پرچم یا حسین (ع) یا ابوالفضل (ع) و یا امام زین العابدین، برپایی نمایشگاه عکس (زندگینامه حضرت امام (ره))وبرپایی دو عدد ایستگاه صلواتی در ورودی جماران و خیابان‌ای یاسر و حسنی کیانیز انجام شد که مورد استقبال شهروندان و زائرین داخلی و خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار