"زنبق‌های عاشق" اثر منیرالسادات موسوی در هفته دفاع مقدس توسط انتشارات "نیستان" به بازار کتاب عرضه می شود.

منیرالسادات موسوی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتابی با عنوان "آخرین قزاق" توسط انتشارات اندیشه ورزان درنمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال عرضه شد و از کتاب های پرفروش این انتشاراتی در نمایشگاه بود.

وی افزود: همچنین کتاب دیگری با عنوان "زنبق‌های عاشق" تا هفته دفاع مقدس در شهریور ماه توسط انتشارات نیستان در بازار کتاب عرضه می‌شود این کتاب یک رمان است که پیرامون جنگ و دفاع مقدس نوشتم.

این نویسنده ادامه داد: رمان "زنبق‌های عاشق" شامل دو داستان بلند است یکی از داستان‌ها درباره خانمی است خاطرات جنگ را روایت می‌کند این خانم اهل اهواز و همسرش اهل خرمشهر است وی همسر خود را در خرمشهر از داست می‌دهد.

موسوی تصریح کرد: داستان دوم درباره چند جانباز است که زندگی خود را در جنگ روایت می‌کنند راوی‌های داستان دوم، از شهرهای مختلف به جبهه می‌پردازند. از ا مروز جانبازها اطلاعی درکتاب" زنبق‌های عاشق" به دست نمی‌آوریم جز آن‌که آسایشگاه جانبازان هستند.

وی بیان کرد: این کتاب دارای دو شخصیت اصلی است که هرکدام راوی داستان خود هستند و شیوه نگارش کتاب، روایی است و در آن شخصیت‌ها به به بیان روایت خود از جنگ می‌پردازند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.