نیروهای امنیتی عراق در شهر موصل و الرمادی حکومت نظامی اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بر اساس اعلام نیروهای امنیتی عراق تردد هر نوع خودرو یا هر فردی در شهر موصل ممنوع است.

نگرانی درباره تحرکات افراد مسلح در موصل پس از درگیریها در شهر سامرا علت این تصمیم است.

نگرانی از تردد افراد مسلح در شهر الرمادی پس از درگیریهای سامرا هم، علت اعلام حکومت نظامی در این شهر استان الانبار است.

نیروهای امنیتی عراق موفق شدند چهل عضو گروه دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) را در جنوب موصل به قتل برسانند. دوازده خودروی این افراد و یک پایگاه آنها هم در جنوب موصل منهدم شد.

کمیته امنیتی شورای استان نینوا اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق با همکاری نیروی هوایی این کشور در عملیاتی مشترک در جنوب موصل با حمله به مواضع عناصر گروه تروریستی داعش، 40 نفر از آنها را به هلاکت رساندند و 12 خودرو و یک پایگاه داعش را منهدم کردند.

محمد ابراهیم، رییس کمیته امنیتی در شورای استان نینوا در گفت وگو با سومریه نیوز خاطرنشان کرد، این عملیات که سه ساعت طول کشید، در منطقه عین الجحش در 55 کیلومتری جنوب موصل انجام شد و نیروهای عراقی پس از شکست عناصر داعش سلاح های آنان را نیز ضبط کردند.

نیروهای امنیتی عراق در شهر موصل به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر تصمیم عناصر داعش برای انجام عملیات انتقامجویانه؛ در سراسر این شهر منع رفت و آمد اعلام کردند.

از سوی دیگر، بالگردهای ارتش عراق مواضع افراد مسلح در جنوب شهر سامراء را هدف قرار دادند. جنوب سامرا شاهد درگیری شدید بین ارتش عراق و جنگجویان داعش بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار