تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان برای حضور در رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی قاره به کشور چین سفر کرده است.

آق محمد سلاق عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: مسابقات چین از مهمترین رقابتهایی است که در سطح قاره کهن برگزار می شود و تیمها با آمادگی کامل در این بازیها شرکت می کنند.

وی افزود: با توجه به آن که تیمهای مدعی حاضر در آسیا امسال بازیهای آسیایی کره جنوبی در پیش دارند همگی برای جمع کردن امتیاز و بالا بردن شانس خود در پیکارهای کره به چین آمده اند.البته نا گفته نماند که جایزه 50 هزار دلاری که به تیمهای برتر این رقابتها تعلق می گیرد نیز باعث شده تا تیمهای زیادی برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کنند.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در ادامه یادآور شد: حضور در این مسابقات و کسب مدال از سوی تیمهای شرکت کننده 500 امتیاز را برای آنها به همراه دارد در صورتی که دیگر تورهای آسیایی فقط 100 امتیاز را به همراه داشت. تیم ما به دلیل عدم حضور در مسابقات جهانی و یا تورهای بیشمار آسیایی از امتیاز چندانی برخوردار نیست.

سلاق یادآور شد: از نظر بدنی تا پیش از رقابتهای محمودآباد در شرایط خوبی قرار داشتیم اما پس از حضور در این تور به دلیل فشردگی رقابتها تا حدودی دچار خستگی جسمانی شده ایم امیدوارم این خستگی در پیکارهای آسیایی کار دستمان ندهد چون به هیچ عنوان فقط برای شرکت به چین نمی رویم بلکه به دنبال کشب مدال و مقام هستیم.

وی گفت: تمامی حریفان ما را می شناسند و با آنالیز دقیقی که داشته اند به چین می آیند کارمان در این دوره از مسابقات بسیار سخت است متاسفانه اکثر افراد از ما توقع مدال آوری دارند متقدم در این مسابقات که از سطح بالایی برخوردار است اگر ساحلی بازان ایران به جمع 8 تیم برتر هم راه پیدا کنند بهترین نتیجه را کسب کرده اند. باید بگویم که تیمی مثل قزاقستان چندین سال است که در والیبال ساحلی سرمایه گذاری ویژه ای کرده است آنها از مربی برزیلی و مربی بدنساز ایتالیایی بهره می برند به طور کلی تعداد اعضای کادر فنی آنها بیش از 20 نفر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سلاق ، والیبال ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار