فردي كه برادر كوچكش را در درگيري بر سر تقسيم ارث پدري با ضربات چاقو به قتل رسانده بود توسط كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان شهرضا استان اصفهان دستگير شد.

سرهنگ حميد اميرخاني فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در پي اعلام خبر مرگ مشكوك يك مرد جوان در يكي از محله هاي این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام و تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند.

وي با بيان اينكه اطرافيان و اعضاي خانواده اين جوان در ابتدا مرگ وي را خودكشي وانمود مي كردند افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه فرد مذكور بر اثر ضربات وارده چاقو به قتل رسيده است.

اين مقام مسئول در ادامه عنوان داشت: سرانجام با اظهارات ضد و نقيض اعضاي خانواده و همسايگان، ماموران به يكي از برادران مقتول مظنون شده و وي را براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي انتقال دادند.

وي ادامه داد: متهم در حالي كه از بازگو كردن حقيقت خودداری می کرد، سرانجام با كار ويژه و علمي پليسي به قتل برادرش اعتراف و علت اين كار را درگيري لفظي و فيزيكي بين آن دو بر سر تقسيم ارث پدري عنوان كرد.

سرهنگ اميرخاني خاطر نشان كرد: با اعتراف متهم و مشخص شدن ابعاد اين پرونده متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، قتل ، پلیس ، دستگیری ، ارث ، چاقو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار