در صورتی که این رویه در اقتصاد امریکا ادامه داشته باشد علاوه بر دامن زدن بر بحران اقتصادی و گسترش نابرابری های اقتصادی تآثیر مستقیم بر میزان تولید دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی، تضاد دستمزدها در آمریکا نشانه دیگر بحران اقتصادی در این کشور است.

به طور متوسط حقوق مدیران ارشد در ایالات متحده افزایش 500 درصدی نسبت به دیگر کارگران و در مقایسه با سال گذشته را نشان می دهد.

این بازپرداخت در سال های اخیر نسبتی در حدود 4 برابری داشته که این میزان در حال حاضر به 30 درصد رسیده است.

در صورتی که این رویه در اقتصاد امریکا ادامه داشته باشد، علاوه بر دامن زدن بر بحران اقتصادی و گسترش نابرابری های اقتصادی تآثیر مستقیم بر میزان تولید دارد.

 کمیسیون ارز و اوراق و همچنین اداره آمار کار ایالات متحده اسامی 300 شرکت را که اکثر آنها شرکت های معروف امریکایی هستند را اعلام کرده که طرز پرداخت دستمزد آنها سبب اختلال در اقتصاد این کشور شده است.

 در حالی که  آمریکا به سرزمین فرصت ها برای رشد اقتصادی معروف شده اما این فرصت فقط برای افراد خاص است.

در حالی که دستمزد مدیران ارشد به طور مداوم در حال افزایش است، حقوق و دستمزد کارگران به طور متوسط​​، ثابت مانده و این رویه نرخ بیکاری را بالا برده است.

علاوه بر این، دستمزد کارگران در آمریکا در سال گذشته 1.3 درصد افزایش داشته که این میزان برای مدیران 8.8 درصد بوده است.

این مطالعه بر اساس داده های حدود 300 شرکت معروف امریکایی صورت گرفته است که متوسط پرداخت به مدیران حدود 500 میلیون دلار بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار