اولين دوره مسابقات وودبال استان كرمانشاه به مناسبت اعياد شعبانيه با حضور نايب رييس انجمن وودبال و رييس كميته فني وودبال كشور برگزارشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اين مسابقات با شركت 60 نفر از آقايان و بانوان برگزار شد و در پایان به نفرات برتر از سوي كميسيون ورزشي شوراي اسلامي شهر و تربيت بدني شهرداري كرمانشاه جوايزي اهدا شد.

رییس کمیته وودبال استان كرمانشاه در حاشیه این مسابقات با اشاره به در پيش بودن مسابقات وودبال قهرماني كشور، گفت: برنامه برگزاري يك دوره اردوي آماده سازي جهت آنالايز و آشنايي نفرات مستعد را در دستور كار داريم.

الهام اكبري خاطر نشان كرد: تيم وودبال استان كرمانشاه متشكل از نفرات برتر اين اردو معرفي و به مسابقات قهرماني كشور اعزام خواهند شد.

وي تصريح كرد: هم اكنون در حال رايزني با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان كرمانشاه جهت در اختيار گذاشتن زمين به منظور اختصاص تايم تمريني براي رشته ورزشي وودبال هستيم.

وی خواستار توجه ويژه مسوولان استان به اين رشته ورزشي نوپا شد.

رییس هیات گلف استان کرمانشاه وودبال را رشته ورزشي مفرح و نشاط آور خواند و تاكيد كرد: خوشبختانه در رشته ورزشي وودبال هيچگونه محدوديت سني وجود ندارد و از كودكان تا كهنسالان مي توانند در اين رشته ورزشي فعاليت کنند.

وي عنوان كرد: علاقمندان به رشته ورزشي وودبال مي توانند جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به دفتر هيات گلف استان مراجعه کنند./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، دوره ، وودبال ، اولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.