معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری در جلسه شورای شهر تهران از آماده باش شهرداری برای مدیریت برنامه های ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام میثم امرودی درجلسه علنی شورای شهر تهران گزارشی از برنامه‌های پیش بینی شده برای ماه مبارک رمضان به ازای شورای شهر ارائه داد.

وی بخشی از این فعالیت‌ها را مناسبتی و بخشی دیگر را موضوعی خواند وگفت: امسال رویکرد ما رویکرد گردشگری است و پرکردن اوقات فراغت است.

امرودی با اشاره به بخشی از راه‌بردهای شهرداری تهران در برنامه‌های ماه رمضان بیان داشت: بهره گیری از شب‌های رمضان برای اشنایی بیشتر شهروندان با شهر تهران ارتقای نشاط معنوی، پاسداشت مراسم به مناسبت‌های مذهبی، برپایی نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس از جمله این راه بردها است.

وی همچنین اضافه کرد: سراهای محلات در 374 محله شهر، آموزش و پرورش، بسیج، کانون فرهنگی مساجد درا ین ایام فعالیت‌های ویژه‌ای خواهند داشت.

وی درخصوص نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس گفت: بیش از 50 دستگاه  وngo در این نمایشگاه مشارکت دارند علاوه براین در همه مناطق حداقل 10 هکتار از بوستان‌ها در گیر زون های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، تفریحی و عزت ملی که زون آخر با همکاری سپاه پاسداران به نمایش دستاوردهای علمی و تکنولوژیک انقلاب اسلامی می‌پردازد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران توجه ویژه به مسجد محوری و آماده سازی مساجد برای ورود به ضیافت الهی را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت:  در همین راستا غبار روبی مساجد، نسیم بهشت با حضور علمای فعال وجوان در سطح شهر وبرگزاری جشن عبودیت دختران برگزار خواهد شد.

امرودی در پایان به تفکیک وظایف هر یک از دستگاه‌های زیر مجموعه شهرداری در این ماه پرداخت و گفت: به عنوان مثال برج میلاد با برگزاری برنامه‌های مختلف پذیرای بیش از یک ونیم میلیون نفر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار