وزیر ورزش و جوانان با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) قبل از اعزام تیم ملی گفت: بدون شک برنده شدن در فوتبال بسیار خوب است اما آنچه مهم بوده برنده شدن در حوزه اخلاقیات است که اهمیت مضاعفی برای ما دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم که بازیکنان تیم ملی که چشم و چراغ و امید ملت ما در برزیل هستند تمام توان و بضاعتشان را بگذارند و با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر شوند.
 


وی در ادامه افزود: البته کسب پیروزی بسیار ارزشمند است ولی مهمتر از آن برنده شدن در حوزه اخلاقیات است و امیدوارم که ملی‌پوشان بتوانند از فرهنگ و حمایت ملی ما در جام جهانی دفاع کنند.
 
گودرزی در مورد سفر احتمالی‌اش به برزیل تصریح کرد: تاکنون به چنین نتیجه‌ای نرسیده‌ایم اما من دوست دارم که به من اجازه ندهند که به برزیل سفر کنم زیرا مطمئن هستم که دوستان ما در برزیل حضور دارند و می‌توانند تیم ملی را کمک کنند.
 


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به در نظر گرفتن پاداش برای ملی‌پوشان در صورت صعود به دور بعدی گفت: در حال حاضر چنین مسائلی مطرح نیست و من از شما خواهش می‌کنم که ارزش و شأن ملی‌پوشان را با مادیات به هیچ‌وجه مقایسه نکنید که باعث عدم حضور وی می‌شود.
 
گودرزی خاطرنشان کرد: به نظر من فوتبال اهمیت زیادی در بین مردم دارد بطور قطع من باید حضور می‌یافتم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرودگاه ، ورزش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار