با انجام مراسم وزن‌کشی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جام میسختا گرجستان نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های بین‌المللی کشتی نوجوانان جام میسختا از امروز (سه شنبه) به مدت دو روز در شهر میسختا گرجستان برگزار می‌شود.

وزن کشی پنج وزن نخست این رقابت ها دیروز برگزار شد که در وزن 42 کیلوگرم علیرضا نجاتی با سرگئی از روسیه مبارزه می‌کند و محمد‌جواد رضایی به مصاف گئورگی از گرجستان می‌رود این دو کشتی گیر در صورت پیروزی، در دور دوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این وزن شش کشتی گیر حضور دارند.


در وزن 69 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر حضور دارند سید احسان موسوی در دور نخست با لاشا از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران روس و گرجستان می‌رود و علی احمد پورترکی دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست با جی وی از گرجستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی گیران گرجستانی مبارزه خواهد کرد.


تیم ایران در این رقابت ها با شش کشتی گیر شرکت کرده است و امین قلاوند و میثم دلخانی در وزن 54 کیلوگرم فردا (چهارشنبه) به میدان می روند.


انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار