نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی (ره) با صدور بیانیه ای مردم شریف کرمان را به حضور گسترده در ویژه برنامه ی این روز که در حسینیه ی ثارالله برگزار می شود ، دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

نیمه خرداد که از راه می رسد نام بزرگ مرد جهان معاصر ، خمینی کبیر (ره) همچون همیشه جلوه نمایی می کند، باغبان بزرگ انقلاب نهالی را رویاند که با خون هزاران شهید جاوید آبیاری و به درختی تنومند تبدیل شد.

اینک این نهضت تاریخ ساز با صلابت مردی دیگر از سلاله رسول الله، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) داهیانه پیش می رود تا جمهوری اسلامی بلندای قله های عزت و عظمت را از آن خود سازد و از این نظام الهی الگویی موفق در عرصه نظام های سیاسی ایجاد کند تا در منطقه و جهان افتخار آفرین باشد.

با عرض تسلیت بیست وپنجمین سالگرد رحلت امام کبیرمان به ملت شریف و ولایتمدار کرمان و تاکید وتعمق هر چه بیشتر بر اندیشه های تابناک ایشان ، از آحاد مختلف مردم شریف استان دعوت می نماید، امسال نیز یک بار دیگر همچون همیشه ، با حماسه آفرینی و حضور پرشور در مراسم باشکوه این ایام ، نام و یاد شهدای انقلاب و امام بزرگوار را زنده نگه دارند و با آرمانهای شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

به همین مناسبت در روز چهارشنبه مورخ 14خرداد، ساعت 9:30 صبح مراسمی همراه با سخنرانی حضرت آیت الله موحدی کرمانی ، عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده محترم مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در حسینیه ی ثارالله برگزار و از شهروندان گرانقدر دعوت به عمل می آید.

سید یحیی جعفری ، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان

علیرضا رزم حسینی ، استاندار کرمان/س


برچسب ها: بیانیه ، ارتحال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.