معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‏برداری مترو تهران با اجرای ویژه برنامه‏هایی به بازخوانی اندیشه و آرمان‏های حضرت امام خمینی (ره) می‏‌پردازد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مديريت ارتباطات و اموربين الملل شركت بهره برداري مترو تهران حجت الاسلام و المسلمین جعفرپور با تاکید بر اینکه انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصيتي معمار انقلاب، وظيفه‏اي همگانيست افزود: فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب فرصتی است تا افکار، آرا و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و همچنین ابعاد شخصیتی و مبارزات مستمر وی بهتر از هر زمان دیگر برای مردم به ویژه نسل جوان تشریح شود.

وی با اشاره به ابعاد گسترده انقلاب امام خمینی(ره) در جهان خاطر نشان کرد: انقلاب امام (ره) تنها محدود به ایران و حتی مسلمانان نیست بلکه همواره شعار اصلی امام راحل دفاع از مستضعفان و آزادی‏خواهان جهان بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفرپوردر ادامه به تشریح اهم ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و تصریح کرد: شرکت بهره‏برداری مترو تهران با تمام ظرفیت تلاش می‏نماید تا با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه و فراهم کردن بهترین شرایط برای مشتاقان و زائران حضرت امام خمینی (ره)، خدمات شایسته و در خور این عزیزان را فراهم نماید.

وي خاطر نشان کرد: در ایستگاه‌های «شاهد» و «حرم مطهر» به صورت ویژه و با دایر کردن فضاهای خاص از جمله ایستگاه‏های صلواتی، توزیع محصولات فرهنگی، خدمات رسانی به زائرین حرم مطهر حضرت امام صورت می‏پذیرد. همچنین به منظور آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با سبک زندگی حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه‏های عکس با موضوع زندگی به سبک روح الله و نیز نمایشگاه پوستر معرفی کتاب‏های مرتبط با زندگی امام(ره) را در ایستگاه‏های منتخب خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‏برداری مترو تهران از فضا سازی کلیه ایستگاه‏ها، داخل واگن‏ها، برگزاری و اکران فیلم  و کلیپ با موضوع ارتحال حضرت امام(ره) تهیه و تدوین نشریات بوی بهشت و همقطار ویژه مسافران و همکاران، اجرای سرود و تئاتر مجسمه با موضوع سیر مبارزاتی حضرت امام(ره) خبر داد و ضمن دعوت از عموم ملت شریف ایران در مراسم گرامی‏داشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد ماه‌1342 افزود: مردم ایران اسلامی از دیر باز ولایت مداری خویش را ثابت کرده‏اند و قطعاً با حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، از ارزش‏های والای این نظام الهی که به واسطه ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و امام راحل به دست آمده حراست خواهند کرد.
برچسب ها: ویژه ، سالگرد ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار