رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: هدف ما از امضای تفاهم نامه همکاری با باشگاه ورونا کمک به ارتقای سطح والیبال ایران و آماده کردن زمینه حضور بازیکنان کشورمان در لیگ های معتبر اروپایی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا داورزنی پس از بازدید از باشگاه ورونای ایتالیا اظهار داشت: به دعوت مسئولین این باشگاه به ایتالیا سفر کردم تا هم مسابقه دوم تیم ملی در لیگ جهانی را از نزدیک تماشا کنم و هم مذاکراتی با مسئولین باشگاه ورونا برای امضای تفاهم نامه همکاری داشته باشیم.
وی ادامه داد: هدف از امضای این تفاهم نامه کمک به والیبال ایران است تا هم زمینه حضور بازیکنان کشورمان در لیگ های معتبر اروپایی را فراهم کنیم و هم مقدمات سرمایه گذاری باشگاه ورونا روی استعدادهای والیبال کشورمان آماده شود.
داورزنی تاکید کرد: برنامه ما این است که روی نسل جوان والیبال ایران به گونه ای سرمایه گذاری کنیم که هم پشتوانه ای برای آینده تیم ملی باشند و هم فرصتی برای بازی کردن در لیگ های اروپایی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه آینده خوبی برای والیبال ایران پیش بینی می کند، گفت: همکاری با باشگاه ورونا می تواند کمک زیادی به ارتقای سطح والیبال کشورمان در آینده کند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: مسئولین باشگاه ورونا هم در آینده به ایران سفر می کنند تا از نزدیک با امکانات و ظرفیت های والیبال کشورمان آشنا شوند و استعدادهای والیبال ایران را بررسی کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار