مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال برای اولین بار طرح سرکشی به جانبازان با خودرو ویژه مناسب این عزیزان و طرح تور تهران گردی جانبازان به همراه خانواده‌هایشان به اجرا در آمده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منصور احمدلو، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های روز جانباز گفت: اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران به مدت یک هفته میزبان جانبازان 70 درصد بود و آخرین قسمت از برنامه‌ها امشب برای 800 نفر از آنها به همراه خانواده‌هایشان اجرا خواهد شد که در این برنامه گروه تواشیح حنانه‌، شاعر خراسانی‌، حامد زمانی و امید معنوی برای این عزیزان برنامه اجرا خواهند کرد.
 
احمدلو افزود: سپس این عزیزان به مسجد جامع خرمشهر می‌روند و کلید آزادسازی خرمشهر را که روی دیوار مسجد نصب شده، برای آنها به نمایش گذاشته می‌شود.
 
مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران به فعالیتهای این اداره کل در سال 93 پرداخت و گفت: از ابتدای سال برای اولین بار طرح سرکشی به جانبازان با خودرو مجهز ویژه جانبازان اجرا شد که در این طرح برای سرکشی به جانبازان، آنها را به داخل خودرو آورده و با حضور ستاد ناحیه که مسئول رسیدگی ایثارگران نیز است طرح گردش جانبازان را اجرا می‌کنیم و به مشکلات آنها به این طریق رسیدگی می‌شود.
 
وی همچنین طرح تور گردشگری را از دیگر اقدامات اداره کل امور ایثارگران برشمرد و گفت: جانبازان ویلچری با خودرو مناسب سازی شده به همراه خانواده هایشان به مدت 3 الی 4 ساعت به تهران گردی می‌پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار