به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛بر اساس این، از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت میشود تا مقالات پژوهشی، ایدهها و طرحها، تجارب موفق و مطالعات موردی خود را در محورهای:
* تاثیر رسانههای نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی
* کارکرد رسانههای اجتماعی در علوم ارتباطات
* تاثیر رسانههای اجتماعی در بازدهی سازمان
* روابط عمومی نوین و رسانههای اجتماعی
* هوش کسب و کار اجتماعی
* پردازش زبان طبیعی و متنکاوی
* ابزارهای دادهکاوی در هوش کسب و کار
* تحلیل شبکههای اجتماعی و هوش کسب وکار
* هوش کسب و کار در حوزههای روابط عمومی و بازاریابی
* تحلیل دادههای حجیم در رسانهها و شبکههای اجتماعی
به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
علاقهمندان به ارسال مقاله میتوانند چکیده و یا اصل مقالات خود را تا تاریخ پنجم مرداد ماه 1393به دبیرخانه این همایش از طریق وبسایت همایش www.socialbi.ir ارسال کنند؛ و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 88507520-021 و یا نشانی پست الکترونیکی info@socialbi.ir در ارتباط باشند.