استاندار کرمانشاه در جلسه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان آخرین وضعیت پالایشگاه آناهیتا را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه که با حضور مدیران بانکی کشور گفت: بعد از گذشت هشت سال که از اولین مصوبه در خصوصاحداث پالایشگاه آناهیتا در کرمانشاه می گذرد، این پالایشگاه هنوز در حد تامین زمین مانده است.
استاندار کرمانشاه گفت: پروژه پالایشگاه آناهیتا مصوباتی از سفرهای استانی دولت پیشین و همچنین سفر مقام معظم رهبری را به خود اختصاص داده است.

رضایی افزود: با پیگیری هایی که در همین چند ماهه اخیر صورت گرفته و عمدتا از سوی دکتر مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بوده، اکنون عمده مسائل پروژه پالایشگاه آناهیتا روی کاغذ حل شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: در این خصوص وزیر نفت هم موافقت کرده که ارائه مواد اولیه این پالایشگاه را تا پشت فنس های آن تقبل کند.

وی ادامه داد: همچنین در سیستم بانکی کشور با محوریت بانک صادرات ایران کنسرسیومی تشکیل شده و کارها روال خوبی پیدا کرده است.

استاندار کرمانشاه خواستار حمایت جدی پنج بانک عضو کنسرسیوم بانکی جهتاجرای پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه شد.

رضایی تاکید کرد: همچنین مدیری هم که اخیرا از سوی وزیر نفت برای پالایشگاه آناهیتا در نظر گرفته شده، مدیری لایق و فعال است که امیدواریم شاهد تحولی در اجرای این پروژه عظیم در استان کرمانشاه باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: پروژه پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه یک پروژه بزرگ و اثرگذار در استان است که هم اشتغال زایی خوبی برای منطقه در پی خواهد داشت و هم در توسعه همه جانبه استان نقش قابل توجهی را ایفا می کند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.