نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال تاکید می‌کند: امسال به جای دعوت از تیم‌های خارجی درحال رایزنی برای اعزام تیم ملی بانوان به یک کشور خارجی هستیم.

 فاطمه کرم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم ‌تورنمنت مشابهی با تورنمنت‌ تهران در سال 92 برگزار می‌کنند، تاکید کرد: چرا همیشه ما باید از خارجی‌ها دعوت کنیم؟ امسال بیشتر به دنبال این هستیم که ملی پوشان را به یک کشور خارجی برای انجام چند بازی بفرستیم و با چند کشور هم صحبت کرده‌ایم که فعلا منتظر پاسخ آنها هستیم.
 
** سومین دوره مسابقات پیشکسوتان در ماهشهر برگزار می‌شود
 
 وی در مورد نزدیک‌ترین برنامه کمیته بانوان اشاره کرد: بعد از رایزنی‌ فدراسیون هیئت  خوزستان میزبانی مسابقات پیشکسوتان امسال را در ماهشهر تقبل کرده و از روز هفدهم خرداد نیز این بازی‌ها با شرکت پنج تیم آغاز می‌شود.
 
 مسابقات پیشکسوتان بانوان پیش از این دو دوره دیگر نیز برگزار شده بود، کرم زاده می‌گوید: تعداد زیادی از بانوان علاقمند و پیگیر این بازی‌ها بودند و در این دوره نمایندگان استان‌های فارس، مازندران، گلستان، خوزستان و خراسان شمالی در بازی‌ها شرکت دارند.
 
برنامه‌های دیگر بانوان در زمان تعطیلی مسابقات چیست؟ کرم زاده توضیح می‌دهد: در سمینار نواب رئیس بانوان سراسر کشور قرار شد که یک دوره مسابقات مینی بسکتبال پیش از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم و یک کلاس آمار سراسری یک روزه نیز به علاوه کلاس های بین المللی مربیگری در همین زمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نایب ، سومین ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار