مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هیچ سهم مشخصی از مصوبات سفر رهبری به حوزه گردشگری اختصاص نیافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی فعله گری در جلسه پیگیری مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه ، گفت: گردشگری یکی از اصلی ترین محورهای توسعه در استان کرمانشاه است که باید به آن با دید مثبت تری بنگریم .


وی افزود: انتظار داریم مسئولین استان در کنار توجه به صنعت و کشاوری، توجه ویژه تری هم به صنعت گردشگری که صنعتی پاک و پردرآمد است، داشته باشند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: متاسفانه تاکنون هیچ سهم مشخصی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به حوزه گردشگری اختصاص داده نشده است.

فعله گری افزود: از آنجایی که بر اساس آمار موجود حدود 200 روز از سال در استان کرمانشاه با پدیده آلودگی هوا از طریق ریزگردها مواجه ایم، پرداختن بیش از حد به صنعت می تواند تعداد این روزهای آلوده استان در طول سال را همچنان بیافزاید، بنابراین توسعه صنایع آلودگی بیشتری برای مردم و محیط زیست به دنبال دارد، در حالی که توسعه گردشگری نه تنها آلودگی در پی ندارد، بلکه صنعتی درآمد زا، اشتغال زا و پاک است.

وی افزود: پتانسیل های استان کرمانشاه در حوزه گردشگری بسیار بی شمار است و با پرداختن به آن یقینا دیگر جوانب توسعه در استان نیز رونق می گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از مسئولین استان انتظار داریم بخشی از طرح های ایجادی در قالب مصوبات سفر رهبری به استان را به طرح های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اختصاص دهند.

رهبر معظم انقلاب مهر ماه سال 1390 به استان کرمانشاه سفر کردند./س

برچسب ها: مصوبات ، سفر ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.