شبكه "راديويي سلامت" در 14 خرداد ماه، مصادف با سالروز رحلت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه «محبوب خدا را از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش مي‌كند.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رادیو سلامت، ارتباط مستقيم با حرم مطهر امام خمینی(ره)، گفتگو با پزشک امام دکتر کلانتر معتمدی، گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین نبی الله فضلعلی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، و برقراري ارتباط تلفني با مخاطبان از بخش‌هاي اين برنامه و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز مهمان ویژه است.

بر اساس این گزارش؛ امام از دیدگاه بزرگان جهان، سیره عملی و اخلاقی رهبر کبیر انقلاب، نهادینه کردن انقلاب اسلامی در ابران و جهان، ساده زیستی امام و فعالیتهای انجام شده امام خمینی(ره) از جمله موضوعاتی است که در این ویژه برنامه به آن ها پرداخته می شود.

تهيه‌كنندگي اين ويژه‌برنامه راديويي را فریدون ارکانی برعهده دارد و از ديگر عوامل توليد و پخش ويژه‌برنامه "محبوب خدا" مي توان به محمد نظری و فیروزه آدابی(گویندگان)، ملیحه کیان(گزارشگر) و فیروزه آدابی (مشاور محتوای نویسنده) اشاره كرد.

 اين ويژه ‌برنامه به صورت زنده و به‌ مدت 120 دقيقه از ساعت 10 صبح چهارشنبه 14 خرداد ماه از صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، رادیو ، رحلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار