روی هم رفته میتوان نتیجه گرفت که شکل اصلی این دستگاه چیزی شبیه به سایر محصولات این کمپانی است و سامسونگ تغییرات خاصی از این نظر اعمال نکرده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طبق سنت همیشگی قبل از معرفی رسمی محصولات جدیدی که پا به عرصه تکنولوزی می گذارند، مشخصات به نوعی توسط خبرگزاری ها افشا میشود .اینبار هم نوبت به تبلت Galaxy tab s سامسونگ رسیده و تصاویر لو رفته از این محصول توسط افشا کننده معروف evleaks@  خبر ساز شده است .





از مشخصات این دستگاه میتوان به صفحه‌نمایشی 10.5 اینچی آن‌هم از نوع AMOLED با رزولویشن 2560 x 1600 اشاره کرد. قلب تپنده tab s هشت هسته‌ای و از نوع exynos 5420 است که در کنار آن رابط گرافیکی Mali-T628 به همراه 3 گیگابایت رم قرار دارد. طراحی قسمت جلویی این تبلت سایر همانند تبلت ها و قاب پشتی این دستگاه نقطه‌نقطه و چیزی شبیه به آخرین تولید سامسونگ یعنی اس ۵ است. علاوه بر این در پشت دستگاه دو دایره کوچک دیده می‌شود که برای این نصب این تبلت بر روی لوازم جانبی استفاده می‌شود.روی هم رفته میتوان نتیجه گرفت که شکل اصلی این دستگاه چیزی شبیه به سایر محصولات این کمپانی است و سامسونگ تغییرات خاصی از این نظر اعمال نکرده است.



دوربین پشتی  این تبلت ،۸ مگا پیکسل و  دوربین جلویی آن کیفیتی معادل 2.1 مگا پیکسل را به کاربر ارائه می‌دهد. نا گفته نماند این تبلت با اندروید 4.4.2 به بازار عرضه خواهد شد. 

 گزارش از:پریسا کابلی
برچسب ها: تبلت ، سامسونگ ، خبر ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار