استاد برجسته حوزه گفت : دانش اموزان و جوانان نقشی پر رنگ در انقلاب و دفاع مقدس داشته و اینان از ظرفیت بالای علمی برخوردارند.

 حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : ضرورت مطالعه و درس گیری از وصیت نامه شهیدان تاکید کرده و خاطرات شهیدان در انسان تحول ایجاد می‌کند.

خطیب برجسته حوزه علمیه افزود: زمانی که دانش آموز چهارده ساله شد انسان بالغ و مسؤولی می‌شود؛ نظام آموزش و پرورش باید در خود تحول ایجاد کند تا یک دانش آموز دبیرستانی خیال نکند با دوران ابتدایی فرقی نکرده است.

حجت‌الاسلام پناهیان  تصریح کرد : نقش مهم و تأثیرگذار دانش آموزان در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی، بسیار پررنگ بوده و  مملکت ما را دانش‌ آموزان نجات دادند و به طور قطع می‌توان گفت انقلاب را نیز دانش آموزان به پیروزی رساندند.

خطیب برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: متأسفانه کسی به اولیات اقتضائات انسان شناختی در نظام آموزش و پرورش توجه نمی‌کند.

حجت الاسلام پناهیان در پایان خاطر نشان کرد :نوجوانان و جوانان از قدرت فهم و احساس بسیار بالایی برخوردار هستند، گفت:‌ جوانان و نوجوانان نباید این قدرت فهم خود را رها کرده و به بازی‌های رایانه‌ای و کارهای بیهوده بپردازند و اما علی(ع) در نامه 31 نهج‌البلاغه به جوانان می‌فرمایند؛ قبل از این‌که عقلت از کار بیفتد می‌خواهم با تو حرف بزنم، در حالی که امروز ما می‌گوییم جوان است و متوجه نمی‌شود.

برچسب ها: نقش ، انکار ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار