تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان از ساعت 17 امروز در دیدار تدارکاتی به مصاف تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر آمل می‌رود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان از ساعت 17 امروز در دیدار تدارکاتی به مصاف تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر آمل می‌رود.

این دیدار همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با هدف سنجش میزان آمادگی ملی‌پوشان و محک زدن آنها در دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان که از صبح چهارشنبه گذشته اردوهای تدارکاتی خود را در دو نوبت صبح و عصر در آمل آغاز کردند با نشاط و شور خاصی تمرینات را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشورمان که نخستین دور نخست این اردوها اول اردیبهشت امسال با شرکت 22 بازیکن به مدت هشت روز در استان زنجان دنبال شد که در این مرحله علاوه بر ملی‌پوشان سه لژیونر ایرانی حاضر در لیگ‌های برتر اسپانیا، ترکیه و ایتالیا همراه دیگر ملی‌پوشان تمرین دارند.

ابراهیم احمدی، سامان بلاغی، غلامرضا نامی، مهدی قربانی، حسن عبدی، ایمان بیک‌زاده و محمد صحی به همراه مرتضی ابراهیمی، مرتضی ابراهیمی و مرتضی قریب‌لو لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ حرفه‌ای دنیا در این اردو شرکت دارند.

عباس آقاکوچکی سرمربی و رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشورمان نیز با در نظر گرفتن دو مرحله اردوی دیگر در تهران و کره جنوبی، سعی دارد تا نیمه دوم تیرماه با آمادگی بسیار خوبی عازم مسابقات جهانی کره جنوبی شود./ب

برچسب ها: دیدار ، مازندران ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.