تیم دانشجویی فنی مهندسی پیام‌نور سنندج در هفتمین مسابقات ملی بتن دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه سوم را در بین دانشگاه‌های معتبر کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان گفت: هفتمین مسابقات ملی بتن دانشگاه امیرکبیر با حضور  48 تیم متشکل از 20 تیم در بخش بتن سبز، 15 تیم در بخش بتن سازه‌ای و 13 تیم در بخش بتن غیر سازه‌ای برگزار شد.

مرادی افزود: در حال حاضر در سطح کشور پروژه‌های مختلفی در حوزه بتن انجام می‌شود که باید این پروژه‌ها با فکر و تمرین تبدیل به تولیدات انبوه شوند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان اظهار کرد: طی چند روز اخیر در جریان هفتمین مسابقات ملی بتن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بخش بتن سبز شاهد کسب رتبه سوم کشوری توسط تیم فنی مهندسی دانشگاه پیام‌نور سنندج به نمایندگی از استان کردستان بودیم.

مرادی افزود: تیم افتخارآفرین پیام‌نور سنندج متشکل از سیاوش سکینه‌پور، آرمان کاکایی و کاوه یعقوبی بوده و سرپرستی این تیم را نیز آرین اسکندری مدیر گروه عمران پیام‌نور سنندج برعهده داشته است و این مهم در نوع خود بی‌نظیر است چراکه این موفقیت در رقابت با دانشگاه‌های معتبر کشور به دست آمده است.

وی اظهار داشت: تیم دانشجویی بتن پیام‌نور سنندج در این رقابت‌ها پس از تیم‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شهید منتظری مشهد این عنوان را کسب کرده است و این مهم نشان از جایگاه علمی و سطح توانمندی جوانان کردستانی در این عرصه مهم و تأثیرگذار صنعتی و توسعه‌ای است./س
 
برچسب ها: بتن ، جریان ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.