پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک ارائه سه بازی تدارکاتی با بلاروس، مونته نگرو و آنگولا نمی‌تواند به فوتبال ما کمک کند و ای کاش با تیمهای بلژیک، شیلی و کامرون بازی برگزار می کردیم.

ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص ارزیابی‌اش ازاردوی تیم ملی دراتریش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بطور کلی باید گفت که اردوی تیم ملی دراتریش خوب بوده است یعنی از هیچی که بهتر بود.

وی درادامه افزود: بدون شک اردوی تیم ملی درا تریش درراستای‌ آمادگی تیم بوده است و می‌توان گفت که به نظر من تیم ملی به اهدافش رسید.

آشتیانی تصریح کرد: من به عنوان یک کارشناس از کی روش توقع داشتم که در یکی از بازیها ترکیب فیکس و ثابت خود را درون زمین قرار می‌داد تا بتواند بازیکنانش را محک بزند ولی و این کار را انجام نداد و در بازی پایانی از بازیکنان ذخیره‌اش استفاده کرد تا متوجه شود که کدام یک از بازیکنانش را از ترکیب تیم ملی خط بزند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اظهار اینکه تیم ما به لحاظ کار فنی خوب نبود اشاره کرد: متأسفانه ما انتظار داشتیم که کی روش از حمله‌های برق آسا با توجه به وجود بازیکنان تکنیکی که در تیم بوده استفاده کند ولی عملاً این رخداد صورت نگرفت بلکه به دفاع مطلق روی آورد درحالی که در جام جهانی رو آوردن به دفاع مطلق نمی‌تواند راه چارۀ تیم برای ارائه یک بازی مناسب باشد.

وی با اشاره به حریفان تدارکاتی تیم ملی اظهارکرد: ما با تیمهای بلاروس، مونته نگرو و آنگولا بازی کردیم بازهم می‌گویم که از هیچی که بهتر است ولی من این حریفان را نمی‌پسندم زیرا نمی‌توانند به روند فوتبالی ما کمک کنند.

آشتیانی در ادمه اضافه کرد: اگر ما با تیمهای بلژیک، کامرون، مصر، الجزایر یا شیلی و اتریش بازی می‌گذاشتیم می توانست ضعف و قوت فوتبال ما را بیشتر نشان دهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فارغ از هر گونه تعصب ما دوست داریم که ایران و تیم ملی فوتبال کشورمن همیشه سربلند باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور پرقدرت خود ضمن کسب موفقیت دل هوداران را شاد کند و برای عزت فوتبال ملی‌مان غروز کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتریش ، ترکیب ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار