نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی‌های کلی کشورمان و سیاست‌های کلان به ویژه در روابط خارجی در چارچوب رهنمودهای رهبری و خط مشی مورد نظر ایشان باید اجرایی شود.

موید حسینی‌ صدر در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با برقراری تحریم‌های همه‌جانبه به ویژه در بعد اقتصادی به دنبال محدود نگه‌داشتن کشورمان هستند، حال آنکه ضمن تبدیل تحریم به فرصت برای زدودن آثار و نتایج آن نیز تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های اعمال شده از سوی کشورهای غربی به تدریج علیه کشورمان صورت گرفته است، ادامه داد: بی‌اثر کردن و خنثی کردن نتایج آن نیز در مدت زمان کوتاه امکان ندارد، بلکه باید در این زمینه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی با اظهار به اینکه تحریم و تهدید دشمنان تأثیری در روند فعالیت‌های علمی، صنعتی و تحقیقاتی کشورمان ندارد، اضافه کرد: ملت و دولت با قرار گرفتن کنار یکدیگر بر همه شرایط سخت غلبه خواهند کرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی به مذاکرات صورت گرفته پیرامون فناوری انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در مذاکراتی از این نوع باید با دقت عمل و حساسیت کافی وارد عمل شد، تا اینکه «نرمش قهرمانانه» مورد نظر رهبری تحقق پیدا کند.

حسینی صدر اظهار کرد: استراتژی‌های کلی کشورمان و سیاست‌های کلان به ویژه در روابط خارجی در چارچوب رهنمودهای رهبری و خط مشی مورد نظر ایشان باید اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: قدم برداشتن در مسیر ولایت فقیه، ایران اسلامی را مقابل آسیب‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مصون می‌کند/س.

 
برچسب ها: خارجی ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.