شهردار منطقه ۵ اصفهان از تامین اعتبار ۳ میلیارد تومانی جهت خرید پساب در جنوب شهر اصفهان، به عنوان اولین منطقه در سطح شهر اصفهان خبر داد.

حمید عصارزادگان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،با اعلام این مطلب اظهار داشت: منطقه ۵ با شرایط خاص توپوگرافی در کوه صفه و سه پارک بزرگ ساحلی به عنوان یک منطقه توریستی و فرهنگی در مسیر ورودی جنوب شهر اصفهان مطرح است.

وی از بحران آب در سال جاری سخن گفت و با تاکید بر استفاده بهینه از منابع آب برای آبیاری فضای سبز اصفهان افزود: منطقه ۵ در بحث آبرسانی با دارا بودن چندین ایستگاه ذخیره و پمپاژ آب فضای سبز معادل ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار متر مربع توانسته است با مدیریت مناسب و استفاده از سیستم های آبرسانی در زمان بسته بودن زاینده رود فضایی سرشار از شادی و طراوت هم در مجموعه صفه و هم در پارک های ساحلی در سطح منطقه به شهروندان و گردشگران ارائه نماید.

عصارزادگان تصریح کرد: توسعه سیستم آبرسانی قطره ای سپاهان شهر و تکمیل سیستم آبرسانی تحت فشار محدوده پارک بزرگ سپاهان شهر با ۴۸۰ میلیون تومان، تامین اعتبار سه میلیارد تومانی برای خرید پساب در جنوب شهر اصفهان به عنوان اولین منطقه در سطح شهر اصفهان و همچنین کاشت گیاهان مقاوم به شرایط کم آبی مانند چمن های مقاوم به خشکی و گل های کم توقع نسبت به میزان آب از دیگر اقدامات منطقه در ماه های اخیر است.


انتهای پیام/ب
برچسب ها: اصفهان ، تامین ، اعتبار ، خرید ، پساب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.