رئیس کمیسیون سیاست خارجی نیجریه با بیان اینکه امیدواریم مردم سوریه رژیم صلح را همان گونه که خود می‌خواهند بدون دخالت خارجی در کشورشان پیاده کنند گفت: کشورها باید کمک کنند که مردم سوریه خودشان راه را انتخاب و در آن مسیر گام بردارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رئیس کمیسیون سیاست خارجی نیجریه در نوبت عصر دومین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های سیاست خارجی مجالس کشورهای خارجی دوست سوریه اظهار داشت: نیجریه نقش بسیار مهمی در حفظ صلح و امنیت در آفریقا داشته و ما به این موضوع اعتقاد راسخ داریم.  
 
وی با اشاره به مشکلات داخلی اخیر در نیجریه اظهار داشت: دولت نیجریه در مقابل این گونه درگیری‌ها موضع بسیار محکمی را اتخاد نموده است و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر مشکلات داخلی را به اتمام برسانیم.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه که فردا برگزار می‌شود خیلی خوشحالیم افزود: امیدواریم این انتخابات در کمال آرامش و با مشارکت تمامی مردم برگزار شود.  
 
رئیس کمیسیون سیاست خارجی نیجریه در ادامه اظهار داشت: ما همواره از مردم سوریه حمایت می‌کنیم و امیدواریم که آنها نظام صلح را همان گونه که خود مایلند بدون دخالت کشورهای خارجی کسب کنند ضمن اینکه کشورها نیز باید کمک کنند که مردم سوریه خودشان مسیر صحیح را برگزینند.

انتهای پیام/   
 
 

برچسب ها: نیجریه ، همواره ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار