معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه11 گفت: همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه در محله مرکزی شهر تهران ویژه برنامه‌هایی با عنوان فصل نیایش برگزار می‌شود.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «فصل نیایش» محتوا، درون مایه فرهنگی-مذهبی و با اعیاد و مناسبت‌های دینی هماهنگی دارد.

وی در ادامه افزود: برپایی جشن ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام زین‌العابدین (ع) و حضرت علی اکبر(ع) سخنرانی، مداحی، مولودی خوانی شعبانیه در سرای محلات، برپایی جشن‌های بزرگ انتظار در محلات و تقدیر از جانبازان و پاسداران و تقدیر از جوانان فرهیخته محله از مهمترین برنامه‌های منطقه11 در ماه مبارک شعبان است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در مسجد موسی بن جعفر، مسجد علوی، حسینیه حضرت علی(ع)، حسینیه علی‌اصغر، مسجد ایروانی و مسجد حضرت ابوالفضل از جمله برنامه‌های اداره فرهنگی است.

محمد کریملو خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس آموزشی مهدویت در روز ولادت امام زین‌العابدین و آغاز دهه مهدویت و برپایی زیارت عاشورا در اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه‌های مدنظر گرفته شده در منطقه11 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: برگزاری ، جشن ، اعیاد ، شعبانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار