مجتمع داروسازی بایر افلاک ازنا لرستان فردا دوشنبه 12 خرداد با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح می شود.

دکتر شوشی زاده مدیرعامل کارخانجات داروسازی  بایر افلاک ازنا لرستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  این مجتمع  در 7 فاز مختلف  که شامل تولید داروهای انسانی ، دامی ، تولید مواد اولیه  دارویی  ، تولید محصولات بهداشتی  است  با هدف تولید داروهای مورد نیاز داخلی و نیز صادرات دارو با بالاترین کیفیت موجود و با تکیه بر آخرین دستاوردهای فناوری روز دنیا و معتبرترین استانداردهای فارماکوپه‌ای بین‌المللی تاسیس شده است.

وی افزود : شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک واقع در شهرستان ازنا و در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در زمینی به وسعت 50 هکتار به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه داروسازی واقع در ایران و خاورمیانه  می تواند در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد  استان لرستان و  اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری در منطقه ازنا موثر واقع شود.

وي به استفاده از استانداردهاي ايمني و بهداشتي در اين واحد داروسازي اشاره كرد و يادآور شد: رعايت بالاترين استانداردهاي ايمني و بهداشتي دنيا در توليد دارو در اين واحد توليدي به كار گرفته  شامل كلين روم يا تجهيزات اتاق تميز از ويژگي هاي اين واحد توليدي است.

وی ابراز امیدواری کرد :  مجتمع داروسازی بایر افلاک ازنا لرستان در کنار تولید داروهای مورد نیاز کشور مکانی برای گسترش تحقیقات و پژوهش  متخصصان و دانشگاهیان کشور  در زمینه علوم دارویی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: داروسازی ، افتتاح ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار