استاد سابق دانشگاه آمریکایی: روشن است رهبر معظم ایران یک انسان راستین است که حقیقتاً دغدغه نسبت به حقیقت و عدالت دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه "وترینز تودی"،  کوین بَرِت، استاد سابق دانشگاه آمریکایی"ویسکانسین" و سردبیر پایگاه "وترینز تودی" در سخنانی اظهار داشت :  روشن است که رهبر معظم ایران یک انسان راستین بوده و حقیقتاً نسبت به حقیقت و عدالت دغدغه دارند.

رهبر ایران در سخنانی که حسن روحانی ، اکبر هاشمی رفسنجانی ، دهها تن از سفرای کشورهای مختلف دنیا از جمله عربستان سعودی از جمله شنوندگان آن بودند تصریح کرد : بسیاری از مشکلاتی که خاورمیانه و جهان را گرفتار خود کرده ، منطقی و عقلانی قابل حل هستند . 

پیشوای سیاسی و مذهبی مردم ایران در این سخنرانی با اشاره به سوره ای از قرآن کریم که مردم را به انعکاس توانمندی های خدادادی خود تشویق می کند ، خطاب به شنوندگان تاکید کرد : با هرگونه افراطی گری و خشونت مبارزه و مخالفت کنند . بسیاری از خشونت ها در دنیای کنونی با نام اسلام انجام می گیرد . حملات تروریستی و آدم ربایی های انجام شده توسط "بوکوحرام"  در نیجریه تنها بخشی از کمپین تقسیم و تسخیر علیه جهان "اسلام" به شمار می آید . 

برت در ادامه خاطرنشان کرد : آیت الله خامنه ای بدون نام بردن مستقیم از صهیونیسم و طرح های فریب کارانه ای نظیر حملات 11 سپتامبر تصریح کرد : توطئه های زیادی علیه " اسلام و خاورمیانه " وجود دارد . مسلمانان جهان نیاز دارند که دشمنان حقیقی خود را بشناسند . 

این استاد دانشگاه در ادامه افزود : رهبری ایران با اشاره به تلاش و رقابت نخبگان صهیونیست برای فریب اذهان عمومی دنیا و از بین بردن فرهنگ های سنتی کشورها ، از هجمه رسانه های جمعی در استفاده از تبلیغات جنسی انتقاد کرد . وی همچنین رسانه های غربی تحت سلطه صهیونیسم را عامل اصلی گسترش اسلام هراسی و ایران هراسی در دنیا دانست . 

حملات آزادانه به اسلام  _ که احتمالا منظور رهبر ایران انواع فیلم ها و کارتون ها ضداسلامی غربی است _ تنها یکی از جنبه های توطئه گسترده ای است که علیه مسلمانان و جهان اسلام انجام می گیرد . 

برت به نقل از آیت الله سید علی خامنه ای ، رهبری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : تمامی این دست حملات علیه اسلام ، خاورمیانه ، فرهنگ سنتی و مذهبی در سراسر دنیا موانعی محسوب می شوند که به سادگی قابل رفع شدن هستند . بیداری اسلامی غیرقابل توقف است  .

استاد سابق دانشگاه آمریکایی"ویسکانسین" و سردبیر پایگاه "وترینز تودی" در انتها خاطرنشان کرد : به گفته نادر طالب زاده ، محبوب ترین کارگردان ،‌روزنامه نگار و برنامه ساز ایرانی این سخنان رهبری ایران به طور بی سابقه ای آرام و مسالمت آمیز بوده است . 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار