کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص لیست نهایی تیم ملی برای جام‌جهانی گفت: خط حمله نسبت به بازیکان انتخاب شده وضعیت خوبی داریم و در هافبک هم باید دید بازیکنان چه عملکردی دارند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازیکنانی که کی‌روش انتخاب کرده است خط حمله نسبتا خوبی داریم و در خط هافبک باید ببینیم بازیکنان چه کاری انجام می‌دهند و چگونه بازی می‌کنند.

وی در مورد خط خوردن خلعتبری از لیست بیان کرد: خلعتبری می‌توانست بازیکن فیکس باشد زیرا سبک بازی بسیار خوبی دارد و در بازی‌های بزرگ و سخت مرد میدان است.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره خط خوردن سوشا از لیست تصریح کرد: مکانی دروازه‌بانان خوبی است و حتی می‌توان گفت یکی از آماده‌ترین دروازه‌بانان است اما کی‌روش روی تجربه‌ی بازیکنان حساب کرده و براساس تجربه لیست نهایی را اعلام  کرده است و  حتی باعث حذف سردار آزمون که بازیکن بسیار خوبی است، شد اما حذف چنین بازیکنی نیز واقعأ حیف است.

پاشازاده ادامه داد: هم آزمون بازیکن خوبی است هم خلعتبری اما انتخاب لیست سلیقه‌ی سرمربی است و نسبت به تاتکیک و تجربه بازیکن را انتخاب می‌کنند که اگر نتیجه خوبی بدهد مربی درست انتخاب کرده و اگر هم جواب ندهد باز هم سرمربی لیست را انتخاب کرده است.  

وی افزود: من به عنوان مربی می‌دانم که انتخاب کردن سخت است و تا روز انتخاب اتفاقاتی رخ می‌دهد که تنها مربی و بازیکن از آن اطلاع دارند. اما بازیکنان ما جوان هستند و نباید ناامید شوند من خودم در زمان دوران بازی‌ام به ناحق از لیست خط خوردم اما تلاش کردم و حقم را گرفتم.

پاشازاده در ادامه بیان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم، کادر خوبی داریم و توانایی هم د اریم که بتوانیم کاری انجام دهیم. تنها ایراد ریزی که از لحاظ فنی می‌توان گرفت 2 طرفه است یکی از تماشاچیان است که بازیکنان زیبایی ندارند و از نظر فنی هم ما برنامه خاصی یا تاکتیک خاصی نداریم که بگوییم کار خاصی انجام می‌دهیم و یا می‌توانیم حریف خود را تحت فشار بگذاریم.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: ما می‌‌توانیم در جام‌جهانی ببینیم که اردوها و بازی‌های تدارکاتی تأثیر گذار بوده یا نه. ملی‌پوشان ما از تجربه بالایی برخوردارند و حتی‌اکثرشان تجربه‌ی بین‌المللی نیز دارند که همین مسئله کمک زیادی به تیم ملی کشورمان در جام جهانی می‌کند.

پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: دارایی تیم ملی ما همین است و ما باید از این دارایی بهترین استفاده را ببریم تا در جام‌جهانی بازی خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار