در بیست و دومین دوره انتخاب دانشجوی نمونه کشور، دو نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز به عنوان دانشجوی نمونه انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، معاون دانشجویی این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در بیست و دومین دوره انتخاب دانشجوی نمونه، مقصود بشارتی، دانشجوی دکتری تخصصی علوم دامی و علی نیک کار، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شدند.

حسین امامعلی پور، شاخص های این عنوان را در محورهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و شئون دانشجویی ذکر کرد و گفت: در دانشگاه تبریز، در کل 54 نفر از مقاطع مختلف تحصیلی شامل 25 نفر از دوره دکتری تخصصی، 15 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 14 نفر دانشجوی کارشناسی برای این کار ثبت نام نموده بودند که پس از بررسی و احراز شرایط، 14 نفر تایید و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار دو نفر در یک دوره از دانشگاه تبریز به کسب این عنوان شده اند، افزود: در بیست و دومین دوره انتخاب دانشجوی نمونه کشور 42 دانشجو موفق به کسب این عنوان شدند.

انتخاب دانشجوی نمونه، هر سال، به منظور شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان به پایبندی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی و با هدف افزایش تحرک و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی فرهنگی در میان دانشجویان، از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین تمام دانشجویان کشور برگزار می گردد.
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.