معاون امور استانهاي سازمان صدا و سيما گفت: میزبانی تبریز هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استانها را به جشنواره جشنواره ها مبدل ساخت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،کيومرث طهماسبي با اهداي لوحي به نواداد مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي از تلاش ايشان و مجموعه همکاران در امر برگزاری و ميزباني خوب اين مرکز در هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استانها تقدير و تشکر کرد .

به گزارش روابط عمومي صداو سيماي مرکز آذربايجان شرقي در بخشي از اين لوح آمده است :

ره آورد تجربه مديران توانمندي چون جنابعالي و تلاش و مسئوليت پذيري همکاران گران قدرم در مرکز آذربايجان شرقي ، هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استانها را به جشنواره جشنواره ها مبدل ساخت .

شک ندارم برنامه ريزي صحيح ، نظم و انضباط ، مهرباني و مهمان نوازي مرکز آذربايجان شرقي در يادها و خاطره هاي همه هنرمندان مراکز استانها با شب بياد ماندني مراسم اختتاميه که همگان را به تحسين واداشت براي هميشه ماندگار خواهد شد.

اين تلاش ستودني آن قدر مشهود بود که رياست محترم سازمان صداوسيما با خوشحالي تمام تعاريفي را از آن مرکز بيان فرمودند که مدال افتخاري براي مرکز آذربايجان شرقي خواهد بود .

همه ي تلاشهايتان را پاس مي دارم و مي ستايم و براي همه همکاران پر تلاشم ، از خداوند متعال آرزوي موفقيت و سربلندي را دارم .
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.