سرپرست تعميرات حمل و فرآوري سرباره شرکت فولاد مبارکه گفت: عملیات بازسازي مکانیزم پاتیلبر 30 متر مکعبي کد 13 حمل سرباره مذاب با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، ميررسول ميراسدي، انجام عملیات بازسازي و تست اين مكانيزم، موفقیت ديگري در واحد سرباره مي باشد که طي زمان 29 روز با استفاده از تجارب و خلاقیت همکاران در تعمیرات سرباره با موفقیت صورت پذيرفت که اين روند در فرآيند هاي بازسازي تجهیزات فوق سنگین يک رکورد محسوب مي گردد .

وي در ادامه تصريح کرد: در بازسازي اين تجهيز کلیه سیستم هاي هیدرولیک و برق و الکترونیک و مکانیک تجهیز بدون تغییر و يا جمپر نمودن در طرح اولیه و حتي در قسمتهاي بهبود سیستم ها از لحاظ ايمني با استفاده از 3 هزار و 492 ساعت کار کارشناسي و تعمیراتي مورد بازسازي و مستند سازي قرار گرفت .

مير اسدي افزود: از نتايج بازگشت اين مکانیزم پاتیلبر در فرآيند حمل سرباره مذاب مي‌توان به کاهش توقفات تولید ناشي از حمل سرباره و تثبيت آن، اجراي بهینه فرآيندهاي تعمیر و نگهداري مکانیزم هاي پاتیلبر و کاهش توقفات اضطراري اشاره نمود.

سرپرست تعميرات واحد سرباره در ادامه خاطر نشان کرد: از ديگر نتايج دستیابي به اين موفقیت مي توان به ايجاد حس خودباوري و تقويت روحيه اعتماد به نفس در کارکنان جهت انجام کارهاي بزرگ، کاهش 20 درصدي بار تعداد سفر پاتیلبرها ، کاهش خطرات و حوادث ناشي از عیوب مکانیکي ساير پاتیلبرها به دلیل کارکرد بیش از حد اشاره کرد . /س


 

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، فولاد ، مبارکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.