معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت : با هدف سامان دهی و ارتقای کیفی تولید و پرورش پرندگان زینتی ، مجوز ساخت بازار عرضه پرندگان زینتی در مرکز این استان را صادر کرده ایم .

صفرپور در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ عرضه و فروش پرندگان زینتی در خراسان رضوی به ویژه مشهد را یکی از راه های کسب درآمد ارزی دانست و افزود : وجود گردشگر و زایر داخلی و خارجی در خراسان رضوی به ویژه مشهد ؛ تکثیر ، پرورش ، عرضه و فروش پرندگان زینتی را به یکی از راه های کسب در آمد ارزی در داخل و خارج شهر تبدیل کرده است .

وی ادامه داد : به همین علت و با هدف سامان بخشیدن و بالابردن کیفیت تولید و پرورش پرندگان زینتی ، با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، پروانه تاسیس شرکت تعاونی فروشندگان پرنده و حیوانات خانگی مشهدو نیز راه اندازی میدان عرضه پرندگان زینتی در این شهر را صادر کرده ایم.

به گفته معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی این طرح در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با سه هزار و 500 متر مربع فضای مسقف اجرا می شود .

صفرپور با بیان که ظرفیت این ساختمان 30 هزار قطعه از انواع پرندگان و حیوانات خانگی است گفت : با راه اندازی این بازار ، تمام فروشگاه های سطح شهر که به عرضه و فروش پرندگان و حیوانات خانگی مشغولند ، کم کم به این بازار منتقل و در شرایط بهداشتی به کار خود ادامه خواهند داد .

انتهای پیام//س

برچسب ها: بازار ، پرنده ، زینتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.