از پانزدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه امسال، 480 مورد زایمان طبیعی به صورت رایگان در بیمارستان‌های استان فارس انجام شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در همین بازه زمانی، 35 مورد بازدید از اجرای برنامه تحول سلامت در مراکز درمانی استان فارس صورت گرفته و کارشناسان مرکز پایش این دانشگاه نیز به میزان 150 نفر ساعت، پاسخگوی سئوالات مردمی بوده‌اند.

سید محمدکاظم تدین افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب هفت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بندرعباس، فسا، جهرم، یاسوج، لار و گراش تعریف شده که از زمان آغاز طرح تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، هفت مورد بازدید از اجرای این طرح در این دانشگاه‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انجام 71 مورد بازدید از بیمارستان‌های شهر شیراز و 39 مورد بازدید با حضور تیم کارشناسان اقتصاد درمان، فناوری اطلاعات و کارشناسان مالی از تمام مراکز و بیمارستان‌های این استان، از دیگر اقدامات دست‌اندرکاران اجرای برنامه تحول سلامت در فارس بوده است.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیان کرد: از پانزدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه امسال، در مجموع 17 هزار و 52 بیمار در بیمارستان‌های استان فارس با بهره‌مندی از مزایای برنامه تحول سلامت و کاهش 90 تا 95 درصدی فرانشیز، ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: زایمان ، طبیعی ، رایگان ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.