در آستانه میلاد علمدار کربلا و روز جانباز، وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل محمدحسام آقاطاهری فرهنگی جانباز، از وی تجلیل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل محمد حسام آقا طاهری معلم جانباز، از ایثارگری‌ و از خودگذشتگی‌های جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل کرد.

در این دیدار وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ایثارگری و مجاهدت رزمندگان و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: رزمندگان، ایثارگران و جانبازان سرافراز مایه مباهات و افتخار ایران و ایرانی هستند و تجلیل و تکریم از جانبازان کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

فانی با اشاره به اجر و پاداش الهی جانبازان گفت: بدون شک همسران و خانواده جانبازان هم به پاس همراهی، همیاری و پرستاری از این عزیزان در پیشگاه الهی از منزلت و جایگاه شایسته‌ای برخوردار هستند و مقام و پاداش خداوند به این عزیزان بزرگ و باشکوه است.

وی بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آموزش پاسداشت اسوه‌های دفاع از میهن به نسل جدید تأکید کرده و اظهار داشت: به گروهی از کارشناسان مأموریت داده شده است تا میزان مطالب مرتبط با دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان را بررسی کنند تا در صورت نیاز از جهت کمی و کیفی در کتاب‌های درسی مطالب جدید گنجانده شود.

در این دیدار وزیر آموزش و پرورش با تبریک روز جانباز از همسر و جانباز فرهنگی محمد حسام آقا طاهری با اهدا یک جلد کلام الله مجید و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است محمد حسام آقا طاهری که از ناحیه هر دو چشم و هردو دست جانباز است؛ در این دیدار در خصوص آموزش و پرورش و برخی مشکلات جانبازان فرهنگی و مدارس شاهد با وزیر آموزش و پرورش به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجلیل ، پرورش ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار