صدا و سیمای مرکز سمنان موفق به کسب تندیس هدهد از هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان در این جشنواره که با حضور 700 هنرمند از 32 استان در پنج بخش تلویزیون، رادیو ، خبر ، تحقیق و پژوهش و موسیقی برگزار شد توانست در بخش های مختلف حائز رتبه شود.
 در تولیدات تلویزیونی، سیمای این مرکز هدهد هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها در بخش برنامه های ترکیبی سیما را از آن خود کرد و بخاطر بیشترین تولید برنامه و حضور فعال در ارتباط با شبکه شما نیز مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین احمد خراسانی در تهیه کنندگی برنامه های قرآنی در قسمت نهضت جمع خوانی قرائت قرآن کریم ، جمال عبدوس در بخش تهیه کنندگی و محمد طاهریان در اجرای برنامه نجوای بندگی ( ویژه برنامه سحر ) ،احمد فتحی در تهیه کنندگی برنامه هم کیژه(ویژه روستا) ، لیلا شاکری، بخاطر تهیه گزارش مستند خبری با عنوان مسافران آفتاب و مهران مجید پناه به خاطر تهیه مستند گزارش رادیویی با عنوان مسافران (ویژه زائران امام رضا(ع))موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه جشنواره هجدهم شدند.
همچنین در این جشنواره از علیجان دائیان بخاطر تهیه برنامه شتاب(ویژه جوانان)، عبدالعلی ملحی و احمد دوستمحمدی بعنوان تصویربرداران مستند خبری مسافران مهتاب و خانم ها لیلا شاکری برای گزارش موضوعی عاشقانه های آهنین و آرزو کاشی برای سردبیری مکتوب در خصوص بیمار سالک شایسته تقدیر شناخته شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.