" نسیم عطر گردان" که عنوان فصل جدیدی از برنامه شبکه نسیم را به خود اختصاص داده بار دیگر پای " آذر" را به رسانه ملی باز می‌کند.

" اسماعیل آذر" مجری و محقق برنامه "نسیم عطر گردان" در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه شبکه نسیم فصلی را در برنامه‌های خود به نام " نسیم عطر گردان" آورده است افزود: " نسیم عطر گردان" برنامه کوتاهی است که مجری و محقق آن خودم کارگردانش علیرضا فرح‌جود و تهیه کننده‌اش امیر حسین آذر هستند.

وی افزود: این برنامه سعی دارد مضامین فرهنگی و ادبی را به گونه‌ای بازگو کند که محصول آن نشاط درونی مخاطب باشد یعنی مخاطبان با دیدن این برنامه به مطالبی برمیخورد که می‌خواهد غمهای آنها را هرس کرده و به جای آن نشاط را بنشاند.
 
به گفته آذر اکنون برنامه "نسیم عطر گردان" قبل از اذان ظهر و اذان مغرب و عشا پخش می‌شود طول این برنامه بین 5 تا 7 دقیقه در تغییر است.
 
مجری برنامه "نسیم عطر گردان" اظهار داشت: در مجموعه برنامه نسیم عطر گردان اظهار داشت در مجموعه برنامه نسیم عطر گردان یک گزارش مردمی وجود دارد که سوالهای مطرح می‌شود که مجری پیرامون آن سوال ها هم توضیح می‌دهد.

وی تصریح کرد بخشی از برنامه "نسیم عطر گردان" به تفألی از حافظ تخصیص داده شده و در این بخش محصول مفهومی غزل بیان می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرابی
۱۶:۳۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
بسیار بسیار عالیه ...ولی بسیار بسیار کوتاهه ...چنانچه از این برنامه سی دی می توان تهیه کرد لطفا من را راهنمایی فرمایید...ممنونم
آخرین اخبار