در پی مشارکت در برنامه های مبارزه با دخانیات صورت گرفت؛

تقدیر وزیر بهداشت از قهرمانان تیم های ملی فوتبال، کشتی فرنگی و تکواندو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قهرمانان تیم های ملی فوتبال، کشتی فرنگی و تکواندو به دلیل مشارکت در برنامه های مبارزه با دخانیات تقدیر کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در پی مشارکت جمعی از قهرمانان تیم های ملی فوتبال، کشتی فرنگی و تکواندو در برنامه های امسال وزارت بهداشت برای مبارزه با دخانیات و مشارکت در ساخت نماهنگ «زندگی عاری از دخانیات» دکتر سید حسن هاشمی با ارسال تقدیرنامه ای از این عزیزان قدردانی کرد.

 متن تقدیرنامه وزیر بهداشت به این شرح است:

آینده روشن این سرزمین و سلامت نسل امروز و فردای آن مدیون تلاش هایی است که برای ارتقای سطح سلامت جامعه صورت می گیرد. مشارکت موثر در زمینه برنامه های کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، نمونه بارزی از این تلاش ارزشمند است.

در آستانه روز جهانی بدون دخانیات سال 1393 و در راستای ترویج فرهنگ «زندگی عاری از دخانیات با خود مراقبتی» خدمات ارزشمند جنابعالی را در اجرای برنامه های کنترل و مبارزه ملی با دخانیات ارج نهاده و توفیق روزافزون شما را در خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است اسامی بازیکنان تیم های ملی فوتبال، کشتی فرنگی و تکواندو شرکت کننده در برنامه های مبارزه ملی با دخانیات به این شرح است: کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، بختیار رحمانی، سردار آزمون، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، مهرداد بیت آشور، حسین ماهینی، قاسم حدادی فر، سوشا مکانی، جواد نکونام، هاشم بیک زاده، مسعود شجاعی، رضا تقی پور، فرزاد عبداللهی، احمد محمدی، یوسف کرمی، سجاد مردانی، احسان لشگری، محمدرضا آذر شکیب و مسعود اسماعیل پور.

 پخش نماهنگ ها در فواصل پخش مسابقات جام جهانی

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت از پخش نماهنگ های تهیه شده از اظهارات قهرمانان تیم ملی در خصوص مبارزه ملی با دخانیات در فواصل پخش مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و در طول سال از صدا و سیما خبر داد و گفت: محتوای این نماهنگ ها سخنان فی البداهه ایست که قهرمانان ورزشی کشور برای حفاظت نسل جوان و مردم در برابر دخانیات عنوان کرده اند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت قهرمانان تیم ملی در ساخت این نماهنگ ها، افزود: این نماهنگ ها به سفارش دفتر آموزش و ارتقای سلامت، دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و با مشارکت دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان تهیه شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار